igår

hej hej förlåt att jag inte skrev igår, men jag orkade inte haha. Men igår hade jag två matcher och vi förlorade båda:(
men men...
sen när jag kom hem från matcherna var jag helt blöt och lerig så jag hoppade in i duchen.Sen när jag sskulle måla mina naglar ringde candice och frågade om jag ville gå ut med henne så vi gick ut och gick in i ånässkolan för den var uppen eftersom det är gbg cup och sånt. Sen träffqde vi Audrey och spelade typ fotboll och sen skulle Audrey gå hem:( så jag och Candice gick ner till olskroken och bara satt på min gård en stund och pratade. Och idag ska jag nog vara med Audrey eftersom Candice fortfarande har utegångsförbud. Men nu ska jag måla mina naglar och äta frökost bilder kanske kommer sen:)
kimmybloggsak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0