hej

nu sitter jag här med Max och funderar på att baka något, men jag vet inte vad.
Och eftersom jag inte har skrivit på typ 2 dagar så kan jag berätta lite vad jag har gjort..
i fredags sov jag hos audrey och hennes sysrtar hade typ släkt kalas, sen när alla hade gått hem kollade vi på en film som heter a walk to remember efter det kollade vi på en till film som var skit bra den hette något konstigt men det var en skräckfilm, sen efter det kollade vi på ciao bella och då var klockan typ 4 halv 5 eller nåt men sen somnade jag och Audrey var uppe till typ halv 6.
Och i lördags var jag hemma hos Audrey igen för hennes syster skulle ha tjejmiddag så jag var med Audrey,candice och arsiema på deras rum ,sen gick vi hem till candice för vi skulle sova hos henne, jag och Audrey var typ uppe till 2 halv 3 och candice somnade typ 6 eller nåt.
här kommer 3 bilder ;)






Kommentarer
Postat av: jenny

söt du e ^^

2010-07-25 @ 17:16:26
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0