gothia cup invigningen

OHH just det jag dansade ju på gothia cup invigningen och jag har inte laddat upp bilder från träningarna än,så jag gör det nu:D











haha det var skit naaajs att vara inne i nya ullevie helt själva och träna med alla artister eller vad man ska säga och alla andra:P
jag tror jag ska dansa nästa år med!

jag hittar typ inga bilder från självaste invigningen men jag har hittat en video på  youtube som e typ lite delar från invigningen typ fyverkerierna när molly  sanden sjunger och mycket mer men man ser kanske inte så bra med ändå tycker jag att alla ska ta och kolla på den:D





skit rolig upplevelse att dansa inför så många mäniskor!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken fin blogg!

Vad gör du då sweetie? ;)

2010-07-26 @ 22:42:07
URL: http://ebbahs.webblogg.se/
Postat av: Ebba

sv. Inte så mycket här heller, får väl snart gå ut i det fina vädret :P

Hoppas du får en bra dag!

2010-07-27 @ 12:45:23
URL: http://ebbahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0