söndag

hejhej,först vill jag bara säga att jag ärså himmla seg på morgonarna jag kan typ vakna kl 9 och sen sitta framför datan/TV till kl 3 eller nåt sen går jag upp och äter frukost och fixar mig.
Men idag ska jag vara med diana och vi ska typ ha film dag,kolla på film och sånt hela dagen och det passar väldigt bra eftersom det regnar.
jag längtar såå mkt till hösten nu eller ah höst kläder och sånt att köpa nya jeans,halsdukar och massa sånna saker.
JUST DET JAG HAR JU GJORT EN NY HEADER NU HELT SJÄLV(stolt)och så har jag ny bakgrund.
 kanske inte världens finaste men det  e ju min första header som jag har gjort själv, och så e ju Audrey medd på två bilder men aa hon kom bara med där nu:P


 eftersom att jag typ inte har några nya bilder så kommer en bild på min söta lillasyster ist:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0