long

ojojoj haha har inte skrivit på flera dagar för jag har typ inte haft tid.
men igår var jag på partile cup invigningen där Audrey,Candice och Diane dansade, dom var ju skit duktiga;o
och snart ska jag börja träna inför gothia cup invigningen:)
men tillbaka till igår, jag och sarah följde med på morgonen till scandinavium för candice sa att hon kunde fixa in oss så att vi kunde komma in och se när dom tränade, men det kunde hon inte  haha jag som hade tagit med mig mats0äck och allt ;o  men jagoch sarah gick hem till mig då och kollade på film,sen ringer audrey när filmen typ e slut och säger att vi kan komma och kolla på genrepet (stavning?)  så vi skyndade oss dit och sen kollade vi.
efter när dom var  klara gick vi til MC och köpte mat och lekte med en bil. sen gick vi till heden för jag och srah skulle köpa biljetter till invigningen som köpte vi dom sen var candice och audrey tvugna att gå tillbaka, så jag och sarah stanade och kollade på matcher och sen kollade vi på några som sjöng karioke sen gick vi till invigningen.


och bara för det får ni en bild på min lillebror och Diana:D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0