längesen , I know

hejhej, jag vet att jag inte har skrivit på typ en vecka men det är för jag inte har hunnit...typ.
asså jag håller på att träna inför gothia cup invigningen och vi har tränat varje dag nu sen i måndas,men imån e vi lediga.
just nu väntar jag på att Audrey ska smsa mig för vi ska gå ut och göra nåt.
men jag längtar såååååååååååå mkt till invigningen hahahaha och discot.
jaja,yeye
haha jag e uttråkad jag ska nog kolla på 90210 nu hejdå
jag orkar inte skriva mer nu!

haha jag som tänkte att jag skulle ladda upp bilder på min söta lillasyster Alice, men det funkar inte haha jag e inne på hennes data aja det får bli någon annan dag:)



aa just det jag ska nog inte gå ut med Audrey eftersom Alice e hos en kompis och hon ska sova där, Thea och Max e på landet med deras farmor och farfar,Henrik e typ på si  kompis land och kommer hem på ? söndag tror jag? och felix e ute nånstans och kommer förmodigen hem nån gång i natt.. så nu ska jag nog dra med mig mamma till film affären(eller så går jag själv) och hyra en film och köpa godis och chips och fanta eller nåt:D
mamma måste bara prata klart,asså hon kan sitta och prata i telefon i typ tre timmar -.-
aja pusss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0