fortfarande tisdag

hej hej ,
idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, vid 5 eller nåt träffade jag diana så gick vi till dahls och köpte chai latte och innan jag gick ut så pratade jag med mamma i tele för hon var typ i stan och så hade jag sätt en skit snygg väska som jag vill att hon skulle köpa till mig och efter lite tjat köpte hon den till mig haha.
men efter att vi hade fikat lite på dahls gick vi hem till audrey  och satt hemma hos hon och pratade lite sen gick vi ut och tog lite kort eller aa hon tog många kort på mig haha men bilderna e på hennes kamera så jag får se om hon kan skicka dem till mig senare eller nåt. men nu sitter jag och min lillasyster och kollar p tv och väntar på att mamma ska komma hem,hon e nämligen och stor handlar :D

men här e en bild på min väska iaf


 från ginatricot
 299kr


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg väska ..! Dyr var den å :D ha det bra kram Sara

2010-07-27 @ 21:45:07
URL: http://saraminisotis.blogg.se/
Postat av: Ellen

Snygg väska! :D

2010-07-28 @ 10:26:57
URL: http://justellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0