CIAO

Hahah okej det blev visst ingen filmdag ida. Asså vi kollade lite på wild child men sen orkade vi inte mer så vi beställde lite kläder från hm katalogen och lite från ginatricot hemsida och sen gick vi ut till min lillasyster och hennes kompis till bollskroken och spelade lite fotboll och sånt,ganska ruuuligt:D
Och nu vill jag kolla på 90210 min älsklings serie som inte går i sverige än men min bror har laddat ner båda sesongernar och jah är typ beroende av den serien haha.
imån vill jag åka till stan men det vill inte diana så vi får se hur det blir med det:)
aja nu ska vi gå och fixa nåt att äta och sen kanske kolla på 90210 !!
puss hej

MIN ÄLSKLINGS SERIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0